Är något trasigt eller fungerar dåligt i fastigheten, t.ex. en torktumlare som för oväsen eller en trasig lampa i trapphuset? K&B Förvaltning sköter den tekniska förvaltningen av fastigheten och tar emot din felanmälan.
E-post
felanmalan@kbforvaltning.se
Felanmälan via e-post.
Telefon
031-46 22 40
Felanmälan via telefon.
Måndag–söndag, dygnet runt.
Jour: vardagar efter kl. 16.00 och helgdagar, endast akuta ärenden.
Webb
kbforvaltning.se/login
Felanmälan via kundportalen.
Du behöver ett konto (e-postadress och lösenord); kontakta K&B så hjälper de dig.
För frågor/problem med avisering av månadsavgiften, kontakta SBC som sköter den ekonomiska förvaltningen.
För frågor/problem med TV-mottagning eller internet/telefon, kontakta Com Hem respektive Telenor.
För frågor om andrahandsuthyrning, garage/parkeringsplats eller andra allmänna frågor, kontakta styrelsen direkt.
K&B Förvaltning
K&B Förvaltning erbjuder även extratjänster mot egen kostnad; se utskick i postlådan eller kontakta dem för utbud och priser.
Allmänna frågor
Telefon: 031-79 79 421 (måndag–fredag kl. 08–17)
E-post: service@kbforvaltning.se
Hemsida: kbforvaltning.se
Kontor
Erik Dahlbergsgatan 9,
Göteborg
Öppet måndag–fredag kl. 08–17, ring för tidsbokning.