Felanmälan

Är något trasigt eller fungerar dåligt i fastigheten, t.ex. en torktumlare som för oväsen eller en trasig lampa i trapphuset? K&B Förvaltning sköter den tekniska förvaltningen av fastigheten och tar emot din felanmälan.

E-post

felanmalan@kbforvaltning.se

Felanmälan via e-post.

Telefon

031-46 22 40

Felanmälan via telefon.

Måndag–söndag, dygnet runt.
Jour: vardagar efter kl. 16.00 och helgdagar, endast akuta ärenden.

Webb

kbforvaltning.se/login

Felanmälan via kundportalen.

Du behöver ett konto (e-postadress och lösenord); kontakta K&B så hjälper de dig.

För frågor/problem med avisering av månadsavgiften, kontakta SBC som sköter den ekonomiska förvaltningen.

För frågor/problem med TV-mottagning eller internet/telefon, kontakta Com Hem respektive Telenor.

För frågor om andrahandsuthyrning, garage/parkeringsplats eller andra allmänna frågor, kontakta styrelsen direkt.

K&B Förvaltning

K&B Förvaltning erbjuder även extratjänster mot egen kostnad; se utskick i postlådan eller kontakta dem för utbud och priser.

Allmänna frågor

Telefon: 031-79 79 421 (måndag–fredag kl. 08–17)
E-post: service@kbforvaltning.se
Hemsida: kbforvaltning.se

Kontor

Erik Dahlbergsgatan 9,
Göteborg

Öppet måndag–fredag kl. 08–17, ring för tidsbokning.